2 nap rokkantsági betegszabi után visszatértem bázispontomra, és 1 óra volt, amíg visszaszereztem a tollam és elkotortam azt a halom adminisztrációs szart, amit itt hagytak a fiúk. Basszus, az egy dolog, hogy ők csak úgy bedugdossák egy üres helyre a számlákat, meg felírogatják VALAHOVÁ a pénzmozgást, meg hogy ők tudják, hogy mikor mire mi mozgott... de hogy a jó Istenke nem áldja egyik-másik hímet keresztbe egy barokk rézkandeláberrel lendületből!!! Az is egy dolog, hogy a napi kasszaívről nem is tudom, mi hiányzik, és percről percre kerülnek elő a cetlik és számlák, miközben hol pluszom van, hol durva hiányom... de hogy az én kurva anyámat, amiért zavar ez az állapot, miközben enyém a kasszafelelősség!!!
Szóval ennek a kénköves kurvaéletnek a jegyében telt az első órám - meg abban, hogy a végleg eltűnt cuccaimra keresztet hajigáljak. Mert oké, hogy van olyan kincstári írószer, ami csak az én fiókomban őshonos, meg hogy fajtája utolsó példánya, de hogy oda 10-ből 10-szer még soha semmi nem került vissza... most az egyetlen normális tollam, meg az egyetlen hibajavító - de legközelebb az s.o.s. parfümöm vagy a szájfényem lesz más tolltartójában? (Jelzem, az eladótérben tényleg csak pasikkal dolgozom együtt!)
Na mindegy, kicsit kifüstölögtem magam, utána kaptam is bocsánatkérést szépen. Meg kekszet ^_^
Hogy én milyen cuki sztahanovista állat vagyok, amiért csak két napra írattam ki magam!

A bejegyzés trackback címe:

https://crazyrider.blog.hu/api/trackback/id/tr684559302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde67 2012.06.05. 20:20:31

kicsit bővebben a melókeresésről?
süti beállítások módosítása